課室裏一隻受歡迎嘅猴子

 返咗成日工, 晚上重要教商科, 本應係好攰嘅. 但係一想到大部分嘅學生都係剛剛放工嘅年青秘書, 心情呢自然變得好緊張. 



呢間任職嘅商科學校, 位置係喺太子道. 課室唔係好大, 但就讀的學生都幾多.
所以喺課室啲學生坐得比較迫.



每次教書總覺課室氣氛係比較輕鬆. 啲學生都好留心聽書. 所以啲緊張嘅心情好快就會冇咗. 



今晚一入課室, 啲學生已經到咗七七八八.




由於張學生枱同埋凳係一塊嘅, 睇得出坐喺度嘅同學活動空間好少.
但當時係學生檯面上面仲係放咗好多筆記同埋食物. 同時好多同學正在進食食零食同埋晚餐.



好多位學生一見到我, 馬上遞出小食想請我食.主要都係餅乾同埋花生.
我嘅心情馬上變得好激動.



當我正準備用手接收食物嗰陣, 好幾位同學臺上啲筆記紙唔覺意散落地下. 附近啲同學,
睇見咁都笑咗出嚟. 情況又滑梯又狼狽.


我本能反應, 馬上踎低想執返啲筆記紙. 突然發覺, 好多坐喺度嘅女學生係著住短裙.

而我踎低睇到嘅視線範圍. 非常之有冒犯性. 同一時間,啲女學生,都開始察覺到呢點.


我暗自大叫一聲”大鑊”. 於是第一時間, 退回講壇, 擺好姿勢.準備教書. 當冇事發生.



之後諗番,覺得自己好似喺課室(動物園)一隻受歡迎但係又好為食馬騮.
遇到一群有愛心嘅美少女遊客.

Comments

Popular posts from this blog

祈念之樹 - 書評

Academic theories as the major objects to study in literature review